Termeni și condiții
Termeni și condiții generale
Căutați un contact pentru o comandă?
Vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@fyft.cz sau să scrieți un mesaj în chat.
Societate comercială:
FYFTstore s.r.o.
ID: 29308062, TVA: CZ29308062 (Plătitor de TVA)
Sediu social: Osadní 774/35, 17000 Praga - Holešovice, Republica Cehă
1. Domeniul de aplicare
Pentru toate comenzile plasate prin magazinul nostru online, se aplică următorii termeni și condiții generale (AGB). Magazinul nostru online este destinat exclusiv consumatorilor.
Consumatorul este orice persoană fizică care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în principal activității sale comerciale sau profesionale independente. Antreprenorul este o persoană fizică, juridică sau o societate cu personalitate juridică, care acționează în scopuri legate de activitatea sa comercială sau profesională independentă atunci când încheie un act juridic.
2. Partener contractual, încheierea contractului, opțiuni de corectare
Contractul de cumpărare este încheiat cu FYFTstore s.r.o.
Prin afișarea produselor în magazinul online, facem o ofertă fermă de a încheia un contract pentru aceste articole. Puteți plasa produsele noastre în coș fără obligații și vă puteți corecta oricând introducerile înainte de a trimite comanda fermă, utilizând instrumentele de corectare prevăzute în procesul de comandă. Contractul este încheiat atunci când acceptați oferta pentru produsele din coș, făcând clic pe butonul de comandă. Imediat după trimiterea comenzii, veți primi o confirmare prin e-mail.
3. Limba contractului, stocarea textului contractului
Limba disponibilă pentru încheierea contractului: germană
Salvăm textul contractului și vă trimitem datele comenzii și termenii și condițiile generale în format text. Din motive de securitate, textul contractului nu mai este accesibil pe internet.
4. Condiții de livrare
Pe lângă prețurile produselor afișate, pot apărea costuri de livrare. Veți găsi mai multe informații despre costurile de livrare în cadrul ofertelor.
Livrăm doar prin expediere. Colectarea personală a produselor nu este posibilă.
5. Modalități de plată
În magazinul nostru, aveți la dispoziție următoarele metode de plată:
Plată în avans (transfer SEPA)
După selectarea metodei de plată în avans, vă vom furniza datele noastre bancare printr-un e-mail separat și vom expedia produsele după primirea plății.
PayPal prin GoPay
Pentru a plăti suma facturată prin PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., trebuie să aveți un cont PayPal, să vă autentificați și să confirmați plata. Tranzacția se efectuează imediat după plasarea comenzii.
Card de credit prin GoPay
Introduceți datele cardului de credit în procesul de comandă. Cardul dumneavoastră va fi debitat imediat după plasarea comenzii.
Google Pay prin GoPay
Pentru a utiliza Google Pay, trebuie să aveți un cont Google, să activați această funcție și să confirmați plata. Tranzacția are loc imediat după comandă.
Apple Pay prin GoPay
Pentru Apple Pay, trebuie să utilizați browserul Safari, să aveți un cont Apple și să activați Apple Pay. Plata este efectuată imediat după plasarea comenzii.
6. Rezervarea dreptului de proprietate
Produsele rămân proprietatea noastră până la achitarea integrală.
7. Daune în transport
Dacă observați daune evidente ale produselor livrate, vă rugăm să le reclamați imediat curierului și să ne contactați cât mai curând posibil. O necomunicare nu afectează drepturile legale, dar ne ajută să formulăm pretenții împotriva transportatorului sau asigurării de transport.
8. Garanții și servicii pentru clienți
8.1 Drepturi legale în caz de defecte
Se aplică legislația privind răspunderea pentru defecte.
8.2 Garanții suplimentare și servicii pentru clienți
Informații suplimentare despre garanții și condițiile acestora pot fi găsite pe paginile produsului sau în secțiuni speciale ale magazinului online.
Serviciu clienți: Disponibil pentru întrebări, reclamații sau sugestii în zilele lucrătoare, între orele 9-17:00, prin e-mail la info@fyft.de
9. Cod de conduită
Respectăm următoarele coduri de conduită:
10. Soluționarea litigiilor
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (ODR), pe care o puteți găsi aici. Nu suntem obligați și nici dispuși să participăm la proceduri de soluționare a litigiilor în fața unui organism de arbitraj pentru consumatori.
Termeni și condiții creați cu Trusted Shops Rechtstexter.